poniedziałek, 29 lipca 2013

Kawa - kusi nawet w upał :)

No tak, na dworze żar w domu... brak słów. Ale żeby nie było - ja nie narzekam, bo należę do tych którym bardziej przeszkadza mróz niż upał. Buszując po sieci trafiłam do Szuflady i wyzwania pt. :KAWA
Kawa jak to kawa, jest idealna na każdą pogodę. Uwielbiam ją w każdej postaci choć nie w każdej ilości ;) Ale nie mogłam się powstrzymać i jak tylko zobaczyłam wyzwanie z kawą w tytule to musiałam zrobić coś na jej cześć. Pomyślałam, pogłówkowałam no i jest moja kawowa bransoletka.
Bransoletkę zgłaszam do Wyzwania Gościnnej Projektantki Szuflady.
A oto i moja praca






4 komentarze:

  1. ale ta bransoletka musi ładnie wyglądać na ręce :)
    pozdrawiam
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wyszło naprawdę nieźle biorąc pod uwagę fakt że to pierwsza sutaszowa bransoletka w moim wykonaniu ;)

      Usuń
  2. Mamy Cię! ;-) Nie chwaliłaś się dziś, że tyle już zrobiłaś w dziedzinie sutaszu. Nieładnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :) Ostatnio niestety nie mam czasu się chwalić czymkolwiek, bo cały mój czas poświęcam córci, ale obiecuję że zaległości nadrobię

      Usuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze. Wszystkie chętnie przeczytam i w miarę możliwości odpowiem ;)