piątek, 10 maja 2013

Karmelkowy sutasz

W sutaszu zakochałam się całe lata świetlne temu. Długo próbowałam, kombinowałam, szyłam i układałam sznurek do sznurka by wyszło w końcu coś z czego byłabym zadowolona :) Te kolczyki powstały według wzoru zamieszczonego na www.sutasz.info. Wzór bardzo urokliwy i na tyle łatwy w wykonaniu, że osoby zaczynające swoją przygodę z tą techniką z pewnością sobie poradzą zwłaszcza, że autorka zamieściła świetną instrukcję, jak krok po kroku zrobić takie cudeńka. Wszystkich zachęcam, bo warto - efekt przekracza najśmielsze oczekiwania :)
 A oto i moje cudeńka wykonane specjalnie na akcję "Szyję z Eva Sutasz"




2 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki. Bardzo eleganckie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Miło mi że moje prace są doceniane ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze. Wszystkie chętnie przeczytam i w miarę możliwości odpowiem ;)